Επιστροφές προϊόντων

Με τον τρόπο που γίνονται οι τελικές παραγγελίες (πάντα με τηλεφωνική επικοινωνία και αν γίνεται και με φυσική παρουσία σας στο κατάστημά μας) μειώνουμε τις πιθανότητες λάθους. Έτσι αποφεύγουμε και εμείς και εσείς άσκοπη ταλαιπωρία, χάσιμο χρόνου και έξοδα.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο σε ελαττωματικά είδη ή σε αποστολή άλλου προϊόντος από αυτό που παραγγείλατε και μέσα σε δέκα ημέρες από την αποστολή. Στην περίπτωση αυτή τα μεταφορικά της επιστροφής καθώς και της αποστολής του σωστού προϊόντος βαρύνουν την εταιρία μας. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει η αρχική συσκευασία να είναι σε καλή κατάσταση (όσο αυτό είναι δυνατόν) και τα προϊόντα όπως τα παραλάβατε. Τοποθετημένα προϊόντα δε γίνονται δεκτά προς επιστροφή.

Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν καλύπτεται με εγγύηση από τον κατασκευαστή του ή την εισαγωγική εταιρία που το αντιπροσωπεύει (π.χ. οι ηλεκτρικές συσκευές) και υπάρξει πρόβλημα με το προϊόν, τότε υπεύθυνος για τη διόρθωση ή την αντικατάστασή του είναι αυτός που δίνει την εγγύηση. Εμείς φυσικά θα σας διευκολύνουμε για την άμεση εξυπηρέτησή σας και θα είμαστε δίπλα σας στην επικοινωνία σας με τους προμηθευτές μας. Θα θέλαμε μόνο να θυμάστε ότι την εγγύηση δεν τη δίνουμε εμείς αλλά ο κατασκευαστής.